Betaling

Give Tøjcenter modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Give Tøjcenter bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Ordrer afsendes indenfor 1-4 hverdage. Oftest indenfor 1-2 hverdage. Har du ikke modtaget dine varer indenfor 5 arbejdsdage fra modtagelse af din ordrebekræftelse, bedes du venligst kontakte kundeservice på support@givetojcenter.dk

Når pakken er klar til afhentning i den valgte Pakkeshop, modtager du en mail/sms. Du skal blot medbringe pakkenr. og gyldig ID, når du henter pakken.

Give Tøjcenter sørger for levering med GLS (med mindre andet angives). Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Give Tøjcenter kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Give Tøjcenter naturligvis en ny leverance uden beregning.

Fragtpriser

1. Pakke uden omdeling som kan afhentes på et af GLS afhentningssteder. 
Ved køb over 499,- kr. (eksklusiv fragt) sendes ordren fragtfrit i DK. 
Fragtprisen for ordrer under 500,- kr. er prisen 39,-
2. Pakken kan også bringes ud til en virksomhed (evt. din arbejdsplads)
Ved køb over 499,- kr. er fragtprisen 20,-  
Fragtprisen for ordrer under 500,- kr. er prisen 59,-

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Give Tøjcenter vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Give Tøjcenter

Hjortsvangen 88

7323 Give

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Give Tøjcenter har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der gives 60 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 45 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 15 dage efter have returneret forsendelsen.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb tilbage, som du har givet for varen. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@givetojcenter.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (Fortydelsesformular)

Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad

der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.